سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

  • ۰
  • ۰

داشتن هوای مطبوع و خنک در گرمای فصل تابستان همواره یکی از چالش های انسان ها بوده است که از دیرباز تاکنون در صدد پیدا کردن راه حل مناسبی برای این مهم بوده اند. اختراع سرداب ها، بادگیرها و امثال آنها از جمله نخستین اقدامات تاسیساتی نوین بوده که در سال های نچندان دور بسیار پرطرفدار بوده اند.

از قدیمی ترین نوع وسیله ی خنک کننده به خصوص در ایران کولر آبی می باشد. کولرهای آبی از بهترین گزینه‌ها برای مناطق جغرافیایی دارای آب و هوای گرم و خشک هستند. این کولرها مصرف برق آن چنانی ندارند و به کمک دریافت هوای بیرونی و عبور آن‌ها از مجرای پوشال‌های خیس از آب، هوای خنک را از طریق فن‌های خود به داخل محیط هدایت می‌کنند. تولید هوای خنک به وسیله آب، باعث می‌شود که به همراه خنکی، رطوبت را نیز دریافت کنیم. همین موضوع کولرهای آبی را برای مناطق دارای خشک هوا، به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌سازد. این سری از سیستم تهویه مطبوع برای ایجاد هوای خنک از آب بهره می برد، به این صورت که پس از روشن شدن دستگاه و شروع بکار پمپ، آب روی پوشال ها ریخته شده و با کارکرد پروانه هوای خنک از طریق دریچه ها به داخل محیط منتقل می شود. با توجه به اینکه این سری از تجهیزات سرمایش ساختمان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند سازنده های کولر آبی آن را در مدل های متفاوت و با موقعیت نصب متنوع تولید و عرضه می کنند. از مدل های موجود می توان به کولر آبی پشت بامی، مینی کولر، پرتابل، و صنعتی اشاره نمود. به علت قرار گیری کولر در فضای باز و مرطوب بودن دائم پوشال ها، فضایی مناسبی برای رشد میکروب وباکتری، و نیز آلودگی هوا می باشد، از این رو شرکت های تولیدی سعی بر آن داشته از پوشالهایی با جنس مرغوب و یا نوع سلولزی برای کاهش این معظل بکار گرفته اند. از برندهای مطرح بازار می توان به کولر آبی آبسال، لورچ، انرژی، توان، برفاب و دیگر مارک ها که هریک دارای سابقه ای طولانی در این عرصه هستند اشاره نمود.

چطور بهترین سیستم سرمایشی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین سیستم های سرمایش باید به موارد زیر توجه داشته باشیم:

•موقعیت جغرافیایی محل و وضعیت آب و هوایی

•مساحت و شکل معماری محل

•بودجه‌ای که در اختیار داریم

•شدت آلودگی هوا

•میزان مصرف انرژی

•نوع نصب

•هزینه‌های نگهداری و تعمیرات احتمالی

با در نظر گرفتن موارد فوق و دیگر فاکتورهای احتمالی، می‌توانید بهترین انتخاب را از میان انواع سیستم های سرمایشی داشته و بالاترین میزان بهره‌وری را دریافت کنید.

 

سیستم های سرمایشی با طراحی متنوع  و زیبا  جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍 www.sarmasaan.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی