سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

  • ۰
  • ۰

کولرهای صنعتی آب موجود در سیستم با جریان هوای گرم ورودی به پدها یا پوشال های کولر ارتباط پیدا کرده و انرژی مولکول های خود را به آب انتقال می دهد. آب به دلیل آنتالپی بالای تبخیر خود میزان قابل ملاحظه ای انرژی و گرما برای تبخیر نیاز دارد. بنابراین به بخار آب تبدیل شده و حجم بالایی از جریان هوا را خنک می نماید. وظیفه فن کولر صنعتی در این پروسه، افزایش فشار این جریان هوای خنک شده و انتقال آن به محیط اطراف است. سیستم فن در کولر صنعتی جریان هوا را با فشار زیاد به محیط خارج از کولر انتقال می دهد. زمانی که جریان هوا وارد سیستم کولر می شود، خنک شده و سپس وارد سیستم فن می گردد. فن، با استفاده از پره هایی که به سرعت در حال چرخش و حرکت هستند فشار هوا را افزایش داده و آن را به بیرون هدایت می نمایند. در واقع می توان گفت طی این پروسه، فن سرعت را به فشار تبدیل می کند.

انواع فن کولر صنعتی

1 - فن های سانتریفیوژی یا گریز از مرکز (Centrifugal Fan)

2 - فن های اکسیال یا محوری (Axial Fan)

3 - فن های ترکیبی (Mixed Flow Fan

مشخصات فنی فن کولر صنعتی

مشخصات ژئومتریکی (Geometric)

در کولرهای اکسیال جریان هوا موازی با شفت فن حرکت داده می شود و سپس در جهتی که پره ها در حال چرخش می باشند انتقال داده می شود یا اصطلاحاً دمیده می شود.
اما در مورد فن های سانتریفیوژ خروجی جریان هوا در کناره محفظه کولر قرار دارد. در این سیستم ها جریان هوای خروجی از پد ها 90 درجه چرخش کرده و از طریق نیروی گریز از مرکز فن به بیرون هدایت می شود. این مشخصه می تواند در انتخاب نوع کولر برای کاربری های مختلف بسیار تاثیرگذار باشد. اغلب تولیدکنندگان کولرهای صنعتی هر دو نوع کولرهای سانتریفیوژ و اکسیال را تولید کرده و در اختیار بازار قرار می دهند.

مشخصات دینامیکی (Dynamic)

در سیستم آکسیال و سانتریفیوژ میزان توان ورودی (Power Input) و سرعت چرخش برابر است. فن سانتریفیوژ دارای فشار بسیار بالایی در زمان های اولیه ورود جریان هوا به سیستم است. اما پس از مدتی زمان مشخصی میزان فشار سیستم اکسیال نسبت به فن سانتریفیوژ بیشتر می شود.

مشخصات فیزیکی

تمام کولرهای صنعتی را بر اساس ظرفیت آن ها دسته بندی می نمایند. میزان هوادهی یک کولر به ظرفیت فن مورد استفاده در آن برمیگردد. ظرفیت فن کولر صنعتی می توان تعیین کننده توان موتور کولر نیز باشد.

مشخصات ابعادی

 

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های سرمایشی با طراحی متنوع  و زیبا  جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍 www.sarmasaan.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی