سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سرماسان رستوران

شرکت سرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های سرمایشی

سیستم سرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای سرد و دل نشین در تمامی فضاها نظیر سوله ها ، ویلاها ، کارخانه ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

  • ۰
  • ۰

رطوبت و دمای مناسب از مهم ترین عوامل در احداث یک گلخانه ی مدرن می باشد. استفاده از سیستم مه پاش کارآمد ترین روش جهت کنترل دما و رطوبت در گلخانه می باشد که امروزه مورد توجه گلخانه داران قرار گرفته است. پمپ مه پاش در گلخانه می تواند یک پمپ 110 بار ، 150 بار یا 200 بار باشد. تعداد نازل ها با توجه به متراژ گلخانه ، نوع کشت و ردیف کشت در مه پاش گلخانه ای مشخص می گردد. مه پاش گلخانه باعث پایین آمدن درجه حرارت محیط کشت می گردد و رطوبت مورد نیاز گیاه را تأمین می کند. برای گل شاخه بریده استفاده از سیستم میست گلخانه امری ضروری است. سیستم فوگر گلخانه باعث ایجاد رطوبت مورد نیاز در گلهایی مانند رز می گردد و رشد آن را بهبود می دهد. در سیستم مه پاش گلخانه بر حسب نیاز از نازل مه پاش 20، 30، 40 و 50 میکرون استفاده می گردد و توصیه می شود در سیستم مهپاش گلخانه ای با فاصله زیاد نازل مه پاش از نازل مه پاش با پاشش بیشتر استفاده گردد یا اینکه از پایه نازل مه پاش دوطرفه استفاده گردد تا هم پوشانی در سطح گلخانه کامل باشد. مه پاش قارچ بایستی رطوبت بیشتری ایجاد کند تا قارچ بتواند بیشترین رشد را داشته باشد. مه پاش ها آب را به صورت کاملا پودر شده تبدیل می کنند و بدون اینکه سطح گیاهان موجود را خیس کنند، رطوبت لازمه را فراهم می نمایند.

همچنین می توان به سیستم برنامه ی مشخصی داد که براساس زمانبندی معین، سیستم روشن و خاموش شود.از سیستم مه پاش می توان جهت سم پاشی و کوددهی گیاهان در گلخانه ها استفاده نمود. این سیستم با کنترل رطوبت محیط می تواند از رشد آفاتی که در اثر کمبود رطوبت انتشار می یابند، جلوگیری کند. سیستم مه پاش از تولید گرد و غبار و بوی نامطبوع تولید شده در محیط جلوگیری می کند. اگر بخواهیم از سیستم مه پاش در فصول سرد سال استفاده نماییم، می توانیم از آب گرم در سیستم مه پاش جهت افزایش دما استفاده نماییم.

سیستم مهپاش آب را از منبع گرفته و توسط پمپ های تحت فشار یا اصطلاحاً پمپ های کارواشی آب را با فشار حداقل 110 بار به داخل شیلنگ های فشار قوی فرستاده و آب یه پشت نازل ها رفته و از سوراخ بسیار ریز و میکرونی نازل به صورت پودر شده خارج می گردد. حال امکان دارد که سیستم مهپاش به دلیل صرفه جویی اقتصادی دارای پمپ نباشد و شیلنگ های مهپاش مستقیم به شیر آب وصل گردد که در این صورت بایستی از نازل های پلاستیکی کم فشار با سوراخ بزرگ تر استفاده گردد.

 

سیستم های سرمایشی با طراحی متنوع  و زیبا  جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍 www.sarmasaan.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی